In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج قد تعلن عن هاتف Galaxy Note 8 في أغسطس

بواسطة محمود عبد الحفيظ 6/7/2017 2:21:00 PM
سامسونج قد تعلن عن هاتف Galaxy Note 8 في أغسطس

ظهرت الفترة السابقة بعض التسريبات عن هاتف سامسونج Galaxy Note 8 وذكرت التسريبات أن الهاتف سيأتي بشاشة قياسها 6.3 بوصة بحواف نحيفة مثل هاتف Galaxy S8 ونسبة عرض إلى ارتفاع 18.5:9 وكاميرتين في الجهة الخلفية.

 

اليوم ظهر تقرير جديد يذكر أن سامسونج ستعلن عن هاتف Galaxy Note 8 نهاية شهر أغسطس وسيأتي الهاتف بكاميرتين في الجهة الخلفية بدقة 12 و 13 ميجا بيكسل وستكون مهمة الكاميرا الثانية إلتقاط اللون الأبيض والأسود وذلك سيعطي تركيز أكبر على التفاصيل في الصور.

 

يذكر التقرير أن سامسونج تريد الكشف عن هاتفها Galaxy Note 8 قبل إعلان آبل عن هاتف آيفون 8 كما فعلت الشركة العام الماضي وكشفت عن هاتف Galaxy Note 7 قبل الإعلان عن هاتف آيفون 7.



سامسونج galaxy note 8 نوت 8