In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تعمل حالياً على هاتفين Pixel وليس ثلاث هواتف

بواسطة محمود عبد الحفيظ 6/12/2017 8:10:00 PM
جوجل تعمل حالياً على هاتفين Pixel وليس ثلاث هواتف

منذ فترة ظهرت تقارير تذكر أن جوجل تعمل في الوقت الحالي على ثلاث هواتف Pixel والاسماء الكودية لهذه الهواتف هي walleye وهذا الأصغر فيهم وخليفة هاتف Pixel و muskie وهذا صاحب الحجم المتوسط وخليفة هاتف Pixel XL والأخير هو taimen ولم تتوفر معلومات عنه سوى إنه أكبر من حيث حجم الشاشة من الهاتفين الآخرين.

 

اليوم موقع Android Police ذكر وفقاً لمصادره الموثوقة أن جوجل ألغت العمل على الهاتف الذي يحمل الاسم الكودي muskie وستركز فقط على العمل على هاتفي walleye و taimen ويبدو أن الأخير سيكون هو خليفة هاتف Pixel XL بدلاً من muskie.

 

وللأسف لا توجد معلومات آخرى متوفرة عن هواتف جوجل القادمة ولكن بالتأكيد سنرى الفترة القادمة مزيد من التسريبات عن هواتف الشركة المنتظرة.



جوجل بيكسل Pixel 2