In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إتش تي سي: مبيعات هاتف U11 أفضل من الأجيال السابقة

بواسطة محمود عبد الحفيظ 6/16/2017 11:44:00 AM
إتش تي سي: مبيعات هاتف U11 أفضل من الأجيال السابقة

إتش تي سي قدمت لنا الشهر الماضي هاتفها الرائد U11 وتعاني الشركة من تراجع في مبيعات الهواتف الذكية ولكن يبدو أن أخر هواتفها الرائدة يبيع بشكل جيد.

 

وفقاً لوكالة Focus Taiwan رئيس قسم الهواتف الذكية في إتش تي سي Chia-lin Chang يقول أن مبيعات هاتف U11 تسير بشكل جيد جداً وأضاف أن مبيعات الهاتف حتى الأن أستطاعت أن تتفوق على مبيعات هاتفي HTC 10 و One M9.

 

ولم تكشف إتش تي سي عن عدد مبيعات هاتف U11 بالتحديد وتأمل الشركة أن يحقق الهاتف مبيعات جيدة لكي تعود في المنافسة من جديد على صعيد المبيعات مع آبل وسامسونج وهواوي وغيرهم من الشركات.



اتش تي سي htc 10 evo htc u11 u11