In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تعلن عن هاتف Galaxy S8+ باللون الوردي

بواسطة محمود عبد الحفيظ 6/26/2017 4:51:00 PM
سامسونج تعلن عن هاتف Galaxy S8+ باللون الوردي

أعلنت سامسونج اليوم بشكل رسمي عن إطلاق نسخة جديدة من هاتف Galaxy S8+ وهي نسخة تأتي باللون الوردي ومن ناحية المواصفات لا تختلف هذه النسخة عن النسخة المتوفرة حالياً من الهاتف.

 

سامسونج كشفت أن النسخة ستتوفر للبيع في تايوان ومتوفرة حالياً للطلب المسبق بسعر 920 دولار وسيستمر الطلب المسبق مفتوح حتى يوم 30 يونيو على أن تتوفر النسخة للبيع في الأسواق الشهر القادم.

 

لم تكشف سامسونج إذا كانت تنوي توفير هذه النسخة من الهاتف في دول آخرى بجانب تايوان أم لا ولكن في الغالب إذا توفرت خارج تايوان لن تتوفر في الدول العربية.

 



سامسونج galaxy s8 galaxy s8 plus