In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف OnePlus 5 يعاني من مشكلة أثناء التصفح

بواسطة محمود عبد الحفيظ 6/29/2017 4:42:00 PM
هاتف OnePlus 5 يعاني من مشكلة أثناء التصفح

يعاني بعض مستخدمي هاتف OnePlus 5 من مشكلة أثناء تصفح أي تطبيق على الهاتف وهي أن الأشياء بداخل التطبيق تتمدد لأعلى وأسفل أثناء التمرير على الشاشة ويُمكنك مشاهدة هذا الفيديو لفهم المشكلة بشكل أكبر.

 

البعض يقول أن المشكلة في شاشة الهاتف نفسها وأن النسخ التي تعاني من هذه المشكلة الشاشة الخاصة بها تم تركيبها بشكل خاطئ وفي وضعية خاطئة ولذلك تظهر هذه المشكلة والبعض يقول أن العيب قد يكون سوفت وير ويُمكن حله بتحديث.

 

ون بلس قالت إنها على علم بهذه المشكلة وتقوم حالياً بالبحث في الأمر لكي تعلم سبب المشكلة بالتحديد ونأمل أن تعود لنا الشركة ببيان رسمي يوضح سبب المشكلة وحلها.



ون بلس OnePlus oneplus 5 ون بلس 5