In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إتفاقية تعاون بين نوكيا وشاومي

بواسطة محمود عبد الحفيظ 7/5/2017 4:46:00 PM
إتفاقية تعاون بين نوكيا وشاومي

نوكيا وشاومي أعلنوا اليوم عن توقيع إتفاقية تعاون بينهم وتنص الإتفاقية على وجود تعاون تجاري بين كلا الشركتين وكذلك تبادل لبراءات الإختراع بين كلاهما.

 

نوكيا ستسفاد من خبرة شاومي في مجالات إنترنت الأشياء والواقع الإفتراضي والواقع المعزز بينما شاومي ستسفاد من أعمال الشبكات الخاصة بنوكيا والبنية التحتية الخاصة بها بجانب براءات الإختراع العديدة التي تمتلكها الشركة.

 

أيضاً نوكيا لديها الحق في الإعتماد على براءات الإختراع الخاصة بشركة شاومي وبالتأكيد هذه الإتفاقية ستكون جيدة للطرفين لأن كلاهما يمتلك العديد من الأشياء الجيدة التي يُمكن تبادلها فيما بينهم.



شاومي Xiaomi نوكيا Nokia