In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تستعين بمصمم نظارات محترف لتصميم إطار نظارتها الجديدة!

بواسطة أحمد علاء 2/22/2013 10:55:00 PM


محادثات تدور بين إدارة شركة جوجل وبين دار واربي باركر لتصميم النظارات لتقوم الدار بتصميم إطارات لنظارات جوجل الشهيرة التي من المزمع إطلاقها قريبا.

هذا وقد ذكرت صحيفة نيويورك تايمز عبر مصادر رفضت ذكر اسمها أن جوجل تتفاوض مع الشركة الناشئة في نيويورك لتتولي هذه المهمة بعد رواج النظارات التي تروجها شركة واربي.

نظارة جوجل في طريقها إلي المستخدمين، وقد فتحت جوجل باب الطلبات أمام عدد صغير من المستهلكين كي يتمكنوا من تجريب النظارات الجديدة، والاستمتاع بها.

في حالة عقد الشراكة بين جوجل ودار واربي فإن نظارات جوجل ستأخذ منحي آخر مختلف أكثر عصرية ولباقة، وستمكن الجميع من استخدام التكنولوجيا دون أن يبدون مثل الكائنات الفضائية، النظارة ستصبح نظارة عادية لكنها تحمل في طياتها الكثير.

المصدر