In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

طريقة جديدة لإلتقاط الصور على لوح بلاستيكي مرن وشفاف

بواسطة أحمد علاء 2/24/2013 4:15:00 AM


قام باحثون من معهد رسومات الكمبيوتر في لينز بدولة أستراليا، بتطوير طريقة جديدة لإلتقاط الصور على لوح بلاستيكي مرن وذلك على عكس حساسات الصور التقليدية التى تعتمد على دوائر إلكترونية ومكونات داخلية أخري للحصول على الصورة.


في حين أن الطريقة الجديدة تعتبر شفافة بالكامل وهو ليس مجرد لوح بلاستيكي عادي حيث أن هذا الحساس مصنوع من مادة رقيقة من البوليمر تحتوي على العديد من أجزاء الفلوروسنت الدقيقة والتى تستطيع إمتصاص طول موجي محدد من الضوء ثم تقول بإرسال هذا الضوء بطول موجي أطول لحساسات ضوئية في خلفية اللوحة بحيث تقوم بعرض جميع تفاصيله الأصلية عن طريق إعدة بناءه في صورة رمادية.

المصدر