In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

نسخة سطح المكتب من تطبيق جوجل ألو ستتوفر قريباً

بواسطة محمود عبد الحفيظ 7/10/2017 3:49:00 PM
نسخة سطح المكتب من تطبيق جوجل ألو ستتوفر قريباً

منذ فترة نشر أحد المسئولين في جوجل صورة تؤكد أن الشركة تعمل على نسخة سطح مكتب من تطبيق الدردشة ألو بحيث تكون مرتبطة هذه النسخة بنسخة التطبيق على الهواتف الذكية مثل واتساب.

 

بالأمس رئيس فريق العمل على تطبيقات ألو و Duo ذكر على حسابه الرسمي على تويتر رداً على أحد الأسئلة أن نسخة سطح المكتب من تطبيق الدردشة ألو ستتوفر للجميع خلال الأسابيع القليلة القادمة.

 

قد نرى نسخة سطح المكتب من تطبيق ألو مع توفير جوجل للنسخة النهائية من Android O والمتوقع أن تتوفر بداية الشهر القادم لأجهزة Pixel و Nexus.

 



جوجل الو allo Google