In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج قد تطلق هاتف Galaxy Note 8 بداية سبتمبر

بواسطة محمود عبد الحفيظ 7/13/2017 3:50:00 PM
سامسونج قد تطلق هاتف Galaxy Note  8 بداية سبتمبر

بالأمس ظهر تقرير يذكر أن سامسونج ستعلن عن هاتف Galaxy Note 8 يوم 23 أغسطس وسيتم إطلاق الهاتف في الأسواق بداية شهر سبتمبر.

 

اليوم ظهر تقرير جديد قادم من تايوان يذكر أن سامسونج ستطلق هاتف Galaxy Note 8 في بداية شهر سبتمبر وكان مقرر إطلاق الهاتف في النصف الثاني من سبتمبر ولكن بعض وسائل الإعلام الكورية تقول أن الشركة ستعجل بإطلاق الهاتف بسبب بدء تراجع مبيعات هاتف Galaxy S8.

 

كذلك سامسونج تريد أن تطلق هاتف Galaxy Note 8 في الأسواق قبل إعلان آبل عن هاتفها آيفون 8 كما فعلت الشركة العام الماضي مع هاتف Galaxy Note 7 وكذلك العام الذي يسبقه مع هاتف Galaxy Note 5.



سامسونج galaxy note 8 نوت 8