In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

صورة تقارن بين غطاء شاشة +S8 وغطاء شاشة النوت 8

بواسطة بسام العربى 7/17/2017 7:10:00 AM
صورة تقارن بين غطاء شاشة +S8 وغطاء شاشة النوت 8

ومع إقتراب الإعلان عن عملاق سامسونج الجديد Galaxy Note 8 مازالت التسريبات والإشاعات تنتشر وكان اخر هذه التسريبات صورة لغطاء شاشة Galaxy Note 8 جنبا إلى جنب مع غطاء شاشة +Galaxy S8.

 

 

بالطبع وكما هو موضح بالصورة يوجد إختلاف بين تصميم الهاتفين حيث يأتى النوت 8 بشكل مربع كما نلاحظ أنه لن يأتى بزوايا منحنية مثل S8 كما أنه لا يوجد الكثير من الإختلافات بينه وبين النسخة السابقة النوت 7.

 

كل هذا كان عن الشكل الخارجى وما خفى كان اعظم فلا نعلم ما ستفاجئنا به سامسونج وما تخطط له من إمكانيات أخرى كالرامات والمعالج والذاكرة الداخلية فضلا عن أى زيادات لم تكن موجودة بأخر إصدارات سامسونج.



سامسونج galaxy s8 plus galaxy note 8