In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تعمل على سماعة أذن مدعومة بالمساعد Bixby

بواسطة محمود عبد الحفيظ 7/21/2017 6:10:00 PM
سامسونج تعمل على سماعة أذن مدعومة بالمساعد Bixby

آبل كانت قدمت لنا العام الماضي سماعة الأذن AirPods المدعومة بالمساعد الصوتي سيري ويبدو أن سامسونج ستقدم لنا شئ مشابه قريباً جداً.

 

وفقاً لتقرير نشرته وكالة Etnews سامسونج تعمل على سماعة أذن مدعومة بالمساعد الشخصي Bixby وقد تعلن الشركة عن هذه السماعة مع الإعلان عن هاتفها الرائد Galaxy Note 8 يوم 23 أغسطس.

 

مازال لا يوجد معلومات عن ما إذا كانت ستضع سامسونج هذه السماعة في العلبة مع هاتف Galaxy Note 8 أم لا ولكن قد لا يحدث هذا وتُباع السماعة بشكل منفصل.



سامسونج Bixby galaxy note 8