In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج: مبيعات هاتف Galaxy S8 أفضل من مبيعات Galaxy S7

بواسطة محمود عبد الحفيظ 7/27/2017 4:34:00 PM
سامسونج: مبيعات هاتف Galaxy S8 أفضل من مبيعات Galaxy S7

بعد إطلاق هاتفي Galaxy S8 و Galaxy S8+ بدأت سامسونج تذكر أرقام الشحنات لكلا الهاتفين وبعد ذلك بدأت تقارير تذكر أن مبيعات كلا الهاتفين بدأت تقل وتقرير ذكر أن مبيعات كلا الهاتفين أقل من مبيعات هاتفي S7 و S7 Edge.

 

سامسونج كانت نفت هذا الأمر وأكدت أن مبيعات هاتفي Galaxy S8 و Galaxy S8+ أفضل من مبيعات S7 و S7 Edge واليوم سامسونج أكدت هذا الأمر وذكرت أن مبيعات S8 و S8+ تفوقت على مبيعات S7 و S7 Edge في معظم الدول.

 

كذلك ذكرت سامسونج أن مبيعات هاتفي Galaxy S8 و Galaxy S8+ ساعدت في زيادة أرباح قسم الأجهزة المحمولة وأضافت أن هاتف S8+ يستحوذ على أكثر من 50% من مبيعات كلا الهاتفين وهذا يعني أن مبيعاته أعلى من مبيعات هاتف S8.



سامسونج galaxy s8 galaxy s8 plus