In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

Yahoo توقف عدد من منتجاتها

بواسطة أحمد علاء 3/5/2013 3:41:00 AM


قامت شركة ياهو بإيقاف سبعة من منتجاتها بما في ذلك تطبيقها لهواتف البلاك بيري فى خطوة قامت بها المديرة التنفيذية الجديدة ماريسا ماير بتقليد شركة جوجل من خلال القضاء على المنتجات الغير ناجحة بشكل جماعي ، ويعتبر هذا جزء من مما تبذله الشركة من جهود منتظمة لتقييم واستعراض تشكيلة منتجاتها.

و ستتوقف عن دعم Yahoo avatar تلك الرسوم المتحركة التى تمكن المستخدمين من عمل صور رمزية لهم على خدمات الويب مثل رسائل ياهو الفورية والفيس بوك و يجب أن المستخدمين الذين يرغبون في الاستمرار في استخدام تلك الصور الرمزية على خدمات ياهو على الانترنت حفظ الصورة الرمزية الخاصة بهم على اجهزتهم ومن ثم إعادة تحميلها إلى ملفهم الشخصي .

ومن التطبيقات التى ستغلق ايضاً Yahoo App Search - Yahoo Sports IQ - Yahoo Clues - the Yahoo Message Boards website - the Yahoo Updates API.

المصدر