In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج شحنت أكثر من 20 مليون نسخة من Galaxy S8

بواسطة محمود عبد الحفيظ 8/3/2017 4:37:00 PM
سامسونج شحنت أكثر من 20 مليون نسخة من Galaxy S8

كان ظهر تقرير من قبل ذكر أن مبيعات هاتفي Galaxy S8 و Galaxy S8+ أقل وأبطئ من مبيعات هاتفي S7 و S7 Edge وبعدها نفت سامسونج هذا الأمر وذكرت أن مبيعات هاتفي S8 و S8+ أفضل من الجيل السابق.

 

اليوم شركة تحليل الأسواق Strategy Analytics نشرت تقرير ذكرت فيه أن سامسونج شحنت حتى الأن أكثر من 20 مليون نسخة من هاتفي Galaxy S8 و Galaxy S8+.

 

وذكرت الشركة أن سامسونج تشحن يومياً 278,800 نسخة من كلا الهاتفين منذ إطلاق الهاتف في الأسواق يوم 21 أبريل ويُذكر أن سامسونج متوقعة أن تقل مبيعات كلا الهاتفين الربع القادم وذلك بسبب أن من كان يريد شراء أي منهما قام بشراءه بالفعل بجانب قرب وصول هاتف Galaxy Note 8.



سامسونج galaxy s8 galaxy s8 plus