In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تعمل على خدمة مشابهة لخدمة سناب شات Discover

بواسطة محمود عبد الحفيظ 8/5/2017 5:13:00 PM
جوجل تعمل على خدمة مشابهة لخدمة سناب شات Discover

ذكرنا بالأمس أن جوجل كانت تريد الإستحواذ على سناب شات وقدمت عرض بالفعل بقيمة 30 مليار دولار ولكن سناب شات قامت برفضه ويبدو أن جوجل كانت تريد الإستحواذ على الشركة لإنها مهتمة بميزة Discover.

 

صحيفة وول ستريت جورنال نشرت بالأمس تقرير يذكر أن جوجل تعمل على ميزة جديدة تُدعى Stamp وهي ميزة مشابهة لميزة Discover الموجودة في سناب شات وستقوم الميزة بعرض محتوى من الشركات الكبرى على هيئة صور وفيديوهات ونصوص.

 

ميزة Stamp ستتوفر بداخل محرك بحث جوجل سواء على الهواتف الذكية أو الويب والميزة قائمة على ميزة AMP التي تجعل فتح المواقع أسرع وذلك لكي تكون الميزة أسرع في فتح المحتوى وحتى الاسم الخاص بها مشتق من اسم ميزة AMP حيث أن اسم الميزة مكون من جزئين AMP وحرفي ST يرمزوا لكلمة Stories.

التقرير ذكر أن ميزة Stamp ستتوفر خلال الأسبوع الحالي.



جوجل سناب شات Discover Stamp