In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

Galaxy S4 يحتوي على خاصية الإنزلاق العيني

بواسطة أحمد علاء 3/6/2013 3:20:00 AM


إن الجيل القادم من الهواتف الذكية الخاص بشركة سامسونج Galaxy S4 قد يحتوي على خاصية الإنزلاق العيني لجعل قراءة النصوص أكثر سهولة.

فطبقا لتقرير من نيويورك تايمز فإن هذا الهاتف الذكي سيطلق يوم 14 مارس في مدينة نيويورك، وسيكون قادرا على إستشعار حركة العين للتحكم في إنزلاق الصفحات وذلك عن طريق جعل حركة العين قريبة من أسفل الشاشة وسيقوم برنامج خاص بترجمة حركة العين إلي الإنزلاق لأسفل لرؤية المزيد من الجمل.

وتقول شائعات بأن هذا الجهاز سيحتوي على معالج Exynos 5 8-core processor وذاكرة مؤقتة 2GB RAM وكاميرا بقوة 13 ميجا بيكسل ويعمل هذا الهاتف على نظام Android 4.2.2

المصدر