In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج قد تحسن من أداء واجهتها مع هاتف Galaxy Note 8

بواسطة محمود عبد الحفيظ 8/16/2017 5:09:00 PM
سامسونج قد تحسن من أداء واجهتها مع هاتف Galaxy Note 8

على الرغم من التحسين الكبير الذي قامت به سامسونج على الواجهة الخاصة بها TouchWiz والتي تم تغيير اسمها إلى Samsung Experience إلا أن مازال هناك مشاكل في الأداء مثل سقوط الإطارات وبعض التأخر في الإستجابة.

 

اليوم موقع SamMobile ذكر وفقاً لمصادره أن سامسونج ستعمل على تعديل الواجهة الخاصة بها مع هاتف Galaxy Note 8 حيث ستحسن من الأداء وكذلك تعمل على حل مشكلة سقوط الإطارات وهي المشاكل المتواجدة في هاتف Galaxy S8.

 

الموقع ذكر أن الواجهة ستحمل إصدار 8.5 وستتوفر في البداية مع هاتف Galaxy Note 8 على أن تصل لاحقاً إلى هواتف Galaxy S8 و Galaxy S8+.



سامسونج galaxy note 8 نوت 8