In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

iPad 5 قد يظهر في شهر إبريل القادم

بواسطة أحمد علاء 3/6/2013 6:41:00 AM


قال رينيه ريتشار رئيس تحرير موقع iMore الخاص بأخبار شركة أبل وأكثر المحللين دقة في العالم في منتجات الشركة بأن هناك إحتمال كبير بأن تقوم شركة أبل بإطلاق الجيل الثاني من iPad في شهر إبريل القادم.

وكتب "لقد تم إخبارنا أيضا بأن هناك إعتبارات جادة بخصوص إطلاق الجيل الجديد من iPad في شهر إبريل القادم، ولكننا لا نعلم حقا ما هي تلك الإعتبارات." حيث لاحظ بأن الجيل الجديد من أغطية iPad قد بدأت في الظهور مما يعني بأن شركة أبل قد إقتربت من موعد إطلاق جهاز iPad 5 الجديد.

ويقول أيضا بأنه قد سمع بعض الأخبار التي تتوقع إطلاق الجيل الثاني من iPad Mini ولكنها لن تكون مزودة بشاشة Retina وإذا حدث ذلك فلن تكون سوي مجرد تعثر بسيط خاص بهذا المنتج.

المصدر