In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هواوي تنشر فيديو تشويقي لهاتف Mate 10

بواسطة محمود عبد الحفيظ 8/22/2017 4:47:00 PM
هواوي تنشر فيديو تشويقي لهاتف Mate 10

هواوي قد تعلن عن هاتفها الرائد Mate 10 الشهر القادم خلال أحداث مؤتمر IFA 2017 أو الشهر القادم يوم 16 أكتوبر في حدث خاص سيتم إقامته في ألمانيا وذلك إذا كانت صورة الدعوة التي تسربت من قبل صحيحة.

 

بالأمس قناة هواوي الألمانية على يوتيوب نشرت فيديو ولكن لم يتم نشره بشكل عام فيديو تشويقي لهاتف Mate 10 ولم يظهر فيه الهاتف ولكن كان التركيز على الكاميرتين في الجهة الخلفية وكلاهما سيحمل العلامة التجارية Leica.

 

في الوصف الخاص بالفيديو يوجد جملة "new Mate series" وهو ما قد يعني أن هواوي ستطلق أكثر من نسخة من هاتف Mate 10 ومتوقع أن يأتي الهاتف بشاشة بحواف قليلة مثل هواتف LG G6 و Galaxy S8.

 



هواوي ميت 10 mate 10