In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف آيفون 8 قد يُطلق عليه iPhone X وسيتوفر للبيع الشهر الحالي

بواسطة محمود عبد الحفيظ 9/3/2017 5:01:00 PM
هاتف آيفون 8 قد يُطلق عليه iPhone X وسيتوفر للبيع الشهر الحالي

آبل ستعلن يوم 12 سبتمبر عن ثلاث هواتف وهما iPhone 7s و iPhone 7s Plus وجهاز آخر بشاشة OLED بحواف نحيفة وتصميم جديد ومعروف حتى وقتنا الحالي باسم iPhone 8.

 

بالأمس ظهرت تسريبات تذكر أن هاتف آيفون 8 قد يُطلق عليه اسم iPhone X بجانب ذلك ذكرت التسريبات أن الهاتف بجانب هاتفي iPhone 7s و iPhone 7s Plus سيتم فتح الطلب المسبق عليهم يوم 15 سبتمبر على أن يتوفروا للبيع يوم 22 سبتمبر.

 

يُذكر أن هاتف iPhone X أو iPhone 8 متوقع أن يتوفر بكميات قليلة في البداية بسبب بعض المشاكل في إنتاج بعض قطع الهاتف على أن يتوفر بكميات أكبر مع نهاية العام الحالي.



آبل iPhone 8 آيفون 8 iphone x