In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هواوي: هاتف Mate 10 سيكون أفضل من iPhone X و Galaxy Note 8

بواسطة محمود عبد الحفيظ 9/4/2017 5:27:00 PM
هواوي: هاتف Mate 10 سيكون أفضل من iPhone X و Galaxy Note 8

هواوي أعلنت منذ يومين عن معالج Kirin 970 وهو المعالج الذي سيتواجد في هاتفي Mate 10 و Mate 10 Pro وكلاهما سيتم الإعلان عنه يوم 16 أكتوبر.

 

بالأمس الرئيس التنفيذي لشركة هواوي Richard Yu قال في لقاء له أن بفضل معالج Kirin 970 هاتف الشركة الرائد القادم يقصد Mate 10 سيكون له عدد كبير من المزايا التي ستجعله يتفوق على هواتف آبل وسامسونج.

 

وأضاف أن أداء هاتف هواوي الرائد Mate 10 سيكون أفضل من هواتف آبل وسامسونج ويقصد هنا iPhone X أو iPhone 8 وهاتف Galaxy Note 8 كذلك أكد أن عمر بطارية الهاتف سيكون أفضل كذلك من كلاهما.

 

وذكر أن هاتف Mate 10 سيأتي بتصميم مُحكم أكثر من هواتف آبل وسامسونج وفي هذه الجملة يوجد تلميح إلى شاشة الهاتف التي ستأتي بحواف نحيفة.



سامسونج آبل هواوي mate 10