In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

كم من الوقت تمضي في إستخدامك للهاتف الجوال؟

بواسطة أحمد علاء 3/9/2013 2:15:00 AM


كم من الوقت تمضي في إستخدامك للهاتف الجوال؟ إن الإجابة هي حوالي 23 يوم في العام طبقا لدراسة منشورة حيث قام موقع MobileInsurance.co.uk بسؤال 2314 شخص من مالكي الهواتف الجوالة عن الوقت الذي يقضونه كل يوم في إرسال الرسائل أو عمل إتصالات أو إستخدام التطبيقات والألعاب أو عمل أي شئ آخر على هواتفهم.

والنتيجة هي أن الوقت المتوسط كان حوالي 90 دقيقة في اليوم مما يعني 32,850 دقيقة في العام أو 22,8 يوم.

مما يعني أن متوسط الفترة في حياة الإنسان تساوي 1,414 يوم أو 3,9 سنة مقضية في التعامل مع تلك القطعة الصغيرة المصنوعة من البلاستيك والزجاج فقط.

المصدر