In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تأسيس منظمة لتداخلات نطاق الإتصال 4G

بواسطة أحمد علاء 3/16/2013 10:25:00 PM


لقد تم تأسيس منظمة من شأنها التعامل مع مشاكل تداخلات إشارات 4G مع الإرسال التليفزيوني تسمي at800 وتتعامل مع النطاق الترددي GBP180m من الطيف الكهرومغناطيسي الخاص بـ 4G للتعامل مع المشكلات.

حيث أن التداخل من الممكن أن يؤثر على حوالي 900,000 منزل والذين يستقبلون إشارات تعمل بالقرب من تردد 800MHz في نطاق الـ 4G ولحين حل تلك المشكلة فعلي الأشخاص إستخدام مرشح خاص من أجل عملية الإنتقاء الدقيقة الذاتية وستقدم مجانا بواسطة منظمة at800.

وللأسف فإن تأثر بعض المستخدمين في المنازل بتلك المشكلة سيعمل على إيجاد وسائل مختلفة من أجل ضمان إستقبال إشارات التلفاز بشكل جيد وغير متداخل في المرات القادمة.

المصدر