In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تحديث جديد للفيسبوك قد لا يعجب الكثير من المستخدمين

بواسطة بسام العربى 9/7/2017 9:11:00 PM
تحديث جديد للفيسبوك قد لا يعجب الكثير من المستخدمين

فى الفترة الأخيرة شهدنا الكثير من التحديثات للفيسبوك مثل الإختيار بين الألوان لتكون خلفية للبوست الذى تكتبه على الفيسوك ثم بعد ذلك إختيار خلفيات بدلا من الألوان وعلى الرغم من أن الكثير يستخدمون هذا عند تنزيل أى بوست جديد إلا أنه يسبب الإزعاج للكثير من المستخدمين ويبدو أن الفيسبوك يختبر هذا مع التعليقات.

 

 

هذه الميزة تسمح للمستخدمين إختيار لون كخلفية للتعليق على البوستات تماما مثل نشر البوستات ولكن هذه الميزة الأن متاحة فقط لبعض المستخدمين وليس للكل فهى مازالت تحت الإختبار وهذا لا يعنى بالضرورة أن تصبح متاحة للجميع ولكن كل ما علينا هو الإنتظار.



فيسبوك facebook