In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل لن تستطيع توفير هاتف iPhone X بكميات كافية حتى 2018

بواسطة محمود عبد الحفيظ 9/17/2017 7:26:00 PM
آبل لن تستطيع توفير هاتف iPhone X بكميات كافية حتى 2018

قبل الإعلان الرسمي عن هواتف آبل iPhone 8 و iPhone 8 Plus و iPhone X ذكرت تقارير أن الأخير سيتوفر للبيع في الأسواق بعد توفير هاتفي آيفون 8 وآيفون 8 بلس ذلك بسبب وجود بعض المشاكل في الإنتاج.

 

منذ يومين المحلل Ming-Chi Kuo ذكر أن آبل لن تستطيع تلبية الطلب على هاتف iPhone X قبل النصف الأول من عام 2018 حيث سيتوفر الهاتف بكميات قليلة بسبب بعض المشاكل في الإنتاج.

 

بجانب ذلك توقع المحلل أن تبيع آبل أقل من 40 مليون نسخة من الهاتف خلال العام الحالي بعد أن كان متوقع أن تتراوح المبيعات ما بين 45 إلى 50 مليون نسخة.



آبل iphone x آيفون x iphone 10