In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف Galaxy S9 قد يستطيع تصوير فيديوهات بسرعة 1000 إطار في الثانية

بواسطة محمود عبد الحفيظ 9/18/2017 3:26:00 PM
هاتف Galaxy S9 قد يستطيع تصوير فيديوهات بسرعة 1000 إطار في الثانية

سوني كانت كشفت عن مستشعر للكاميرات يستطيع تصوير فيديوهات بسرعة 960 إطار في الثانية وهذا المستشعر مكون من ثلاث طبقات ورأيناه في هواتف Xperia XZ Premium و Xperia XZ1.

 

اليوم ظهر تقرير يذكر أن سامسونج تطور مستشعر يستطيع تصوير فيديوهات بسرعة 1000 إطار في الثانية وسيكون مكون من طبقتين وذلك لتفادي حرب براءات الإختراع مع سوني.

 

التقرير ذكر أن سامسونج ستبدأ عملية الإنتاج الضخمة لهذا المستشعر في شهر نوفمبر القادم لكي يكون جاهز للإستخدام في هاتف Galaxy S9 الذي قد يتم الكشف عنه بداية العام القادم.



سامسونج سوني galaxy s9