In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل تستغنى عن محرك البحث Bing لصالح جوجل

بواسطة محمود عبد الحفيظ 9/26/2017 2:42:00 PM
آبل تستغنى عن محرك البحث Bing لصالح جوجل

آبل قررت أن تنتقل من محرك البحث مايكروسوفت Bing إلى محرك بحث جوجل في Siri وبحث Spotlight وهذا يعني أن نتائج البحث الخاصة بسيري ستأتي من جوجل وكذلك نتائج البحث من خلال Spotlight ستأتي من جوجل وليس Bing.

 

موقع TechCrunch يقول أن هذا التغيير بدأ بالفعل في الوصول للمستخدمين وقد يكون أصبح متوفر بالفعل للكل ويُذكر أن متصفح سفاري محرك البحث الإفتراضي فيه هو جوجل ولكن آبل كانت تعتمد على Bing في سيري و Spotlight.

 

يُذكر كذلك أن تقارير ظهرت منتصف الشهر الماضي ذكرت أن جوجل دفعت لآبل 3 مليار دولار لكي يظل محرك البحث جوجل هو محرك البحث الإفتراضي على iOS.



آبل جوجل iOS سفاري