In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

Google Chromebooks يظهر في 6 دول جديدة

بواسطة أحمد علاء 3/20/2013 5:08:00 AM


إن جهاز الكمبيوتر الشخصي Chromebooks الخاص بشركة جوجل والمقدم من شركات HP وAcer وسامسونج سيكون متاحا في 6 دول جديدة هي أستراليا وكندا وألمانيا وفرانسا وأيرلندا وهولندا.

وسيبدأ هذا الإطلاق الجديد بدءا من اليوم وسيتضمن كذلك نسخة Chromebooks المخصصة للمدارس وقطاع الأعمال وستعمل جوجل على توفير مكان معين لكل دولة لإطلاق هذا الجهاز مبينة إمكانية إستخدامه في مجال التعليم وسيتاح جدول الإطلاق من هذا الرابط : هنا

بالإضافة إلي ذلك، فإن Chromebook سيكون متاحا في أكثر من 1000 متجر من أفضل المتاجر في الولايات المتحدة في غضون الأسابيع القليلة القادمة.

المصدر