In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

موقع DxOMark يعطي كاميرا هاتف Pixel 2 أعلى تقييم متفوقاً على نوت 8 وآيفون 8 بلس

بواسطة محمود عبد الحفيظ 10/4/2017 9:36:00 PM
موقع DxOMark يعطي كاميرا هاتف Pixel 2 أعلى تقييم متفوقاً على نوت 8 وآيفون 8 بلس

جوجل أعلنت منذ قليل عن هاتفي Pixel 2 و Pixel 2 XL ويأتي كلا الهاتفين بنفس الكاميرا ويُمكنك الإطلاع على كل شئ يخص الهاتفين من هنا.

 

جوجل أعلنت خلال المؤتمر أن موقع DxOMark أعطي كاميرا هاتفي Pixel 2 و Pixel 2 XL أعلى تقييم وهو 98 نقطة لكي يأتي في المركز الأول في قائمة الموقع متفوقاً على هاتفي iPhone 8 Plus و Galaxy Note 8 وكلاهما يأتي في المركز الثاني بـ 94 نقطة.

 

كما ذكرنا من قبل الموقع ليس مقياس للحكم على كاميرا الهواتف وهناك شبهات حول الموقع لذلك لا تأخذ نتيجة الهاتف على إنها الأساس في حكمك على كاميرا الهواتف.

 



جوجل Pixel 2 pixel 2 xl