In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

الجهة الأمامية لهاتف iPhone 8 Plus تنفصل مجدداً عن جسمه

بواسطة محمود عبد الحفيظ 10/6/2017 1:06:00 PM
الجهة الأمامية لهاتف iPhone 8 Plus تنفصل مجدداً عن جسمه

كانت ظهرت حالتين من قبل لهاتف iPhone 8 Plus كلاهما الجهة الأمامية للهاتف أنفصلت عن جسمه وكانت واحدة حدثت أثناء الشحن والثانية وصل الهاتف على هذه الحالة واليوم ظهرت حالة جديدة.

 

شخص في الصين يُدعى Liu قام بشراء هاتف iPhone 8 Plus وعندما قام بفتح علبة الهاتف وجد الجهة الأمامية له منفصلة عن جسمه وتقول بعض التقارير أن سبب هذه المشكلة هو بطارية الهاتف.

 

وكالة رويترز تواصلت مع آبل ولكن الشركة رفضت التعليق على المشكلة وفي نفس الوقت أكدت إنها ستبدأ في التحقيق في هذه الحالة أيضاً ويُذكر أن الشركة كانت بدأت تحقيق في الحالات التي ظهرت من قبل منذ عدة أيام.



آبل iPhone 8 آيفون 8 iPhone 8 Plus