In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

7 حالات على الأقل تعاني من مشكلة تضخم البطارية في هاتف iPhone 8

بواسطة محمود عبد الحفيظ 10/9/2017 2:39:00 PM
7 حالات على الأقل تعاني من مشكلة تضخم البطارية في هاتف iPhone 8

رأينا الفترة السابقة عدة حالات تعاني من مشكلة إنفصال الجهة الأمامية لهاتف iPhone 8 Plus عن جهته الخلفية واليوم ظهر تقرير جديد يذكر أن هناك 7 حالات على الأقل واجهوا هذه المشكلة.

 

التقرير يقول أن العيب بنسبة كبيرة بسبب بطارية الهاتف التي تتعرض للتضخم ومن بعدها ينفصل الجزء الأمامي للهاتف عن الجهة الخلفية وظهرت حالتين في تايوان وحالة في كندا وحالة في الصين وحالة في هونج كونج وحالة في اليونان وحالة في اليابان.

 

تقارير آخرى تذكر أن بطاريات هواتف iPhone 8 و iPhone 8 Plus من تصنيع شركات سامسونج وإل جي وتقوم آبل بالتحقيق في هذا الأمر حالياً لكي تعرف بالتحديد سبب المشكلة.



آبل iPhone 8 آيفون 8 iPhone 8 Plus