In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تبدأ إختبار قارئ البصمة المدمج مع الشاشة لهاتف Galaxy Note 9

بواسطة محمود عبد الحفيظ 10/10/2017 5:00:00 PM
سامسونج تبدأ إختبار قارئ البصمة المدمج مع الشاشة لهاتف Galaxy Note 9

منذ فترة ظهرت تقارير تؤكد أن سامسونج ستقدم لنا قارئ البصمة المدمج مع الشاشة مع هاتف Galaxy Note 9 وستكون هذه هي أول مرة نرى التقنية في هواتف سامسونج حيث أن التقنية لن تتواجد في هاتف Galaxy S9 الذي سيتم إطلاقه بداية العام القادم.

 

بالأمس المحلل Ming-Chi Kuo ذكر أن هاتف Galaxy Note 9 سيأتي بقارئ للبصمة مدمج مع الشاشة وأضاف أن بالفعل شركات Samsung LSI و BeyondEyes أرسلوا عينات لسامسونج لكي تقوم بإختبارها.

 

كذلك ذكر أن هناك ثلاث شركات يتنافسوا على أن يكونوا هم الموردين للتقنية لسامسونج وهما Samsung LSI التابعة لسامسونج و BeyondEyes و Egis التي تقوم بتوريد قارئ البصمة حالياً لسامسونج.

 

يُذكر أن هاتف Galaxy Note 9 متوقع أن يتم الإعلان عنه رسمياً في أغسطس 2018.



سامسونج galaxy note 9