In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هواتف آيفون العام القادم لن تأتي بقارئ للبصمة

بواسطة محمود عبد الحفيظ 10/13/2017 5:08:00 PM
هواتف آيفون العام القادم لن تأتي بقارئ للبصمة

آبل قدمت لنا هذا العام هاتف iPhone X والذي أستغنت فيه عن قارئ البصمة Touch ID وأعتمدت على تقنية التعرف على الوجوه Face ID ويبدو أن الشركة تنوي أن تعتمد على التقنية في كل هواتفها وتستغنى تماماً عن قارئ البصمة.

 

اليوم المحلل Ming-Chi Kuo نشر تقرير أكد فيه أن بنسبة كبيرة آبل قررت الإستغناء عن قارئ البصمة في كل هواتفها التي سيتم إطلاقها العام القادم على أن يكون الإعتماد على تقنية Face ID.

 

وأضاف أن أيضاً بعض الشركات التي تُصنع هواتف تعمل بنظام أندرويد تنوي أن تسير على نهج آبل وتقدم هواتف تأتي بمستشعر ثلاثي الأبعاد وذلك لإستخدامه في تقنية مشابهة لتقنية آبل Face ID.



آبل آيفون iphone iphone x