In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف Galaxy S9 قد يأتي بمستشعر ثلاثي الأبعاد لتحسين تقنية التعرف على الوجوه

بواسطة محمود عبد الحفيظ 10/13/2017 5:17:00 PM
هاتف Galaxy S9 قد يأتي بمستشعر ثلاثي الأبعاد لتحسين تقنية التعرف على الوجوه

سامسونج قدمت في هاتفي Galaxy S8 و Galaxy S8+ تقنية التعرف على الوجوه بجانب تقنيات ماسح قزحية العين وقارئ البصمة وتعمل الشركة حالياً على تحسين تقنية التعرف على الوجوه في هواتفها القادمة.

 

وفقاً لتقرير قادم من الصين سامسونج ستعتمد على مستشعرات ثلاثية الأبعاد في هاتف Galaxy S9 لكي تجعل تقنية التعرف على الوجوه أكثر أماناً وأكثر دقة وأسرع وهو نفس المستشعر الذي تعتمد عليه آبل في هاتف iPhone X.

 

يُذكر إنه متوقع أن تعلن سامسونج عن هاتف Galaxy S9 في شهر أبريل القادم وقد يكون الهاتف هو أول هاتف يأتي بأحدث معالج رائد من كوالكوم مثلما حدث هذا العام مع هاتفي Galaxy S8 و S8+.



سامسونج galaxy s9