In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف جديد من نوكيا سيتم إطلاقه فى 19 أكتوبر

بواسطة بسام العربى 10/17/2017 11:38:00 PM
هاتف جديد من نوكيا سيتم إطلاقه فى 19 أكتوبر

على الرغم من ان الشائعات تقول أن نوكيا لن تقوم بإطلاق أى هاتف جديد فى عام 2017 إلى أن شركة HMD قد أعلنت انه يوم 19 أكتوبر سيتم الإعلان عن هاتف جديد.

 

سيتم الإعلان عن الهاتف يوم 19 أكتوبر فى الصين وسوف يكون متاحا للشراء عبر متجر التجزئة Tmall ولكن لسوء الحظ لا توجد أى تفاصيل عن الهاتف.

 

 

من الممكن أن يكون الهاتف الجديد عبارة عن نسخة محسنة من الهاتف Nokia 8 يأتى برامات 6 جيجا بايت ولكن كل هذا مجرد تخمين ولا توجد اى معلومات مؤكدة.



نوكيا