In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف هواوي Mate 10 متوفر للطلب المسبق في الإمارات

بواسطة محمود عبد الحفيظ 10/22/2017 4:24:00 PM
هاتف هواوي Mate 10 متوفر للطلب المسبق في الإمارات

هواوي أعلنت منذ أيام قليلة عن سلسلة هواتف Mate 10 ويُمكنك معرفة كل شئ يخص هذه السلسلة من خلال هذا الرابط وذكرت الشركة أن الهواتف ستتوفر للبيع في شهر نوفمبر.

 

بالأمس تم فتح الطلب المسبق على هاتف Mate 10 في الإمارات من خلال موقع سوق دوت كوم الإمارات وسيظل الطلب المسبق على الهاتف مفتوح حتى يوم 31 أكتوبر وهو ما يعني أن الهاتف قد يتوفر للبيع في الأسواق بداية نوفمبر.

 

هاتف Mate 10 سعره في الإمارات هو 2299 درهم إماراتي ومن يريد طلب الهاتف يُمكنه الطلب من خلال هذا الرابط وحتى وقتنا الحالي لا توجد معلومات عن موعد فتح الطلب المسبق على هاتف Mate 10 Pro ولا السعر المتوقع أن يتوفر به في الإمارات.



هواوي ميت 10 mate 10