In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

حيلة جديدة من ابل لزيادة مبيعات iphone 8

بواسطة بسام العربى 10/23/2017 6:29:00 PM
حيلة جديدة من ابل لزيادة مبيعات iphone 8

بعد أن قامت شركة أبل بالكشف عن هواتفها الثلاثة وتم إطلاق iphone 8 و iphone 8 plus ولكن يبدو ان مبيعات الهواتف قليلة ولم تصل إلى ما كان متوقع من قبل الشركة لهذا قامت أبل بتشجيع المستخدمين لشراء iphone 8 عن طريق عدم توفير النسخة السابقة من الهاتف iphone 7 بسعة 256 جيجا بايت.

 

قامت أبل بتضييق الخيار على المستخدمين عن طريق عدم توفير النسخة سعة 256 جيجا بايت وتوفير فقط النسخة سعة 32 و 128 جيجا بايت من iphone 7 ووضع المستخدمين أمام الامر الواقع لإختيار iphone 8 سعة 256 جيجا بايت.

 

 

جاء هذا كله بعد أن بدأ بعض المستخدمون فى الفترة الأخيرة فى الإقبال على هاتف iphone 7 وعدم الإهتمام بالهاتف الجديد والبعض الأخر مازال فى إنتظار إطلاق iphone X فهل هذا سيؤثر على مبيعات iphone 8 أو لا ؟



آبل iphone 7 iPhone 8