In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تفكيك هاتف iPhone X يكشف عن حجم البطارية

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/3/2017 3:11:00 PM
تفكيك هاتف iPhone X يكشف عن حجم البطارية

موقع iFixit المتخصص في تفكيك الأجهزة ومنها الهواتف الذكية وكذلك متخصص في إعطاء الهواتف درجة من 10 لتوضيح سهولة التصليح وكل ما أقتربت درجة الهاتف من الـ 10 هذا يعني أن عملية تصليحه أسهل.

 

موقع iFixit قام اليوم بتفكيك هاتف iPhone X وأوضح أن الهاتف يأتي ببطاريتين في الداخل على شكل حرف L وحجم البطاريتين معاً 2,716 ميلي أمبير وهو ما كانت ذكرته التسريبات من قبل.

 

كذلك قام الموقع بإعطاء الهاتف 6 من 10 في سهولة التصليح وهو ما يعني أن تصليحه ليس معقد مثل هاتف الذي أخذ 1 من 10 في سهولة التصليح وهاتف Galaxy Note 8 الذي أخذ 4 من 10 في سهولة التصليح.



آبل آيفون iphone x آيفون x