In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

منذ 10 سنوات تم إطلاق أول نسخة تجريبية من أندرويد

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/6/2017 2:38:00 PM
منذ 10 سنوات تم إطلاق أول نسخة تجريبية من أندرويد

أندرويد هو نظام التشغيل الأكثر شعبية على الهواتف الذكية وهو صاحب النسبة الأكبر في سوق الهواتف الذكية حيث يستحوذ على أكثر من 80% من سوق الهواتف الذكية في كل دول العالم.

 

بالأمس يوم 5 نوفمبر كان قد مر 10 سنوات على إطلاق جوجل أول نسخة تجريبية من نظام أندرويد حيث تم إطلاق النسخة للعامة يوم 5 نوفمبر 2007 وهو نفس عام إطلاق أول هاتف آيفون والذي كان تم الإعلان عنه في يناير وتوفر للبيع في يونيو.

 

ويُمكنك مشاهدة فيديو تقديم جوجل لأول نسخة تجريبية من نظام أندرويد من الفيديو الموجود بالأسفل وشاركنا في التعليقات ما هو أول إصدار أندرويد قمت بتجربته؟

 



أندرويد جوجل android Google