In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج قد تعلن عن هاتف Galaxy S9 مبكراً

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/8/2017 4:17:00 PM
سامسونج قد تعلن عن هاتف Galaxy S9 مبكراً

سامسونج أعلنت هذا العام عن هاتفي Galaxy S8 و Galaxy S8+ في شهر أبريل ومتوقع أن تعلن عن هاتفي Galaxy S9 و Galaxy S9+ العام القادم في نفس الموعد ولكن وفقاً للتسريبات التي ظهرت اليوم قد يختلف الأمر العام القادم.

 

التسريبات التي ظهرت اليوم تذكر أن سامسونج ستبدأ عملية الإنتاج الكبرى لهاتفي Galaxy S9 و Galaxy S9+ الشهر القادم وهذا يعني أن الشركة ستعلن عن كلا الهاتفين قبل أبريل 2018.

 

يُذكر أن هاتفي Galaxy S9 و Galaxy S9+ متوقع أن يأتوا ببعض التغييرات في التصميم في الجهة الخلفية مقارنة بهاتفي Galaxy S8 و Galaxy S8+ وقد يتم تغيير مكان قارئ البصمة لكي يكون أسفل الكاميرتين في الجهة الخلفية بدلاً من جانب الكاميرا.



سامسونج galaxy s9 galaxy s9 plus