In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ون بلس: هاتف OnePlus 5T لن يدعم الشحن اللاسلكي

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/9/2017 4:02:00 PM
ون بلس: هاتف OnePlus 5T لن يدعم الشحن اللاسلكي

ون بلس ستعلن عن هاتف OnePlus 5T يوم 16 نوفمبر وسيتوفر الهاتف للبيع في الأسواق يوم 21 نوفمبر وكانت أكدت الشركة من قبل أن الهاتف سيأتي بمنفذ 3.5 ملم لتركيب السماعات وبالأمس أكدت على شئ آخر يخص الهاتف.

 

ون بلس أكدت بالأمس أن هاتف OnePlus 5T لن يدعم الشحن اللاسلكي والسبب في ذلك أن الشركة ترى أن الشحن من خلال الأسلاك أفضل خصوصاً إذا كان يدعم الهاتف تقنية الشحن السريع وتقنية ممتازة مثل تقنية Dash Charge.

 

ون بلس مقتنعة أن تقنية الشحن السريع Dash Charge أفضل من الشحن اللاسلكي في الوقت الحالي وقالت أن هواتفها ستدعم الشحن اللاسلكي عندما ترى الشركة أن الوقت مناسب لهذا الأمر.



ون بلس OnePlus oneplus 5t