In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل تطلق تحديث iOS 11.1.1 لحل مشكلة حرف الـ i

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/10/2017 11:18:00 AM
آبل تطلق تحديث iOS 11.1.1 لحل مشكلة حرف الـ i

عدد من مستخدمين إصدار iOS 11.1 أشتكوا من وجود مشكلة في كتابة حرف الـ i حيث أن ميزة التصحيح التلقائي في النظام تقوم بتحويل الحرف من i إلى حرف A مع أحد الرموز ويكون علامة الإستفهام ويكون شكل الحرف هكذا A[?].

 

آبل كانت نشرت حل مؤقت على صفحة الدعم الخاصة بها وذكرت أن هناك تحديث قادم سيحل هذه المشكلة وبالفعل بالأمس بدأت الشركة في إرسال تحديث iOS 11.1.1 لأجهزة آيفون وآيباد لحل هذه المشكلة.

 

بجانب حل مشكلة التصحيح التلقائي لحرف الـ i يحل كذلك التحديث واحدة من مشاكل المساعد الشخصي Siri وهي عدم إستجابته في بعض الأحيان عند إستخدام الأمر الصوتي Hey Siri.



آبل iOS آيفون ios 11