In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

موتورولا توفر إضافة لهواتفها لطباعة الصور

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/15/2017 7:19:00 PM
موتورولا توفر إضافة لهواتفها لطباعة الصور

هواتف موتورولا الرائدة وحتى بعض من هواتفها المتوسطة مثل هاتف Moto Z Play تدعم تركيب الإضافات Moto Mods والتي تجعلك تضيف مميزات جديدة للهاتف من خلال إضافة يتم تركيبها على جهته الخلفية.

 

اليوم موتورولا أعلنت عن إضافة جديدة من شركة Polaroid تُدعى Insta-Share Printer وتسمح لك هذه الإضافة بطباعة الصور من على هاتفك سواء صورة قمت بإلتقاطها بكاميرا الهاتف أو صورة من على إنستجرام أو من على فيسبوك أو موجودة على تطبيق Google Photos.

 

إضافة Insta-Share Printer ستتوفر للبيع في الولايات المتحدة عبر موقع موتورولا وشركة الإتصالات Verizon يوم 17 نوفمبر وسيكون سعرها 199.99 دولار وستتوفر للطلب المسبق في متاجر Best Buy و B&H و Newegg يوم 6 ديسمبر وستتوفر للبيع لديهم يوم 13 ديسمبر.

 



موتورولا moto mods Polaroid