In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أول صور مسربة عن هاتف Facebook متعدد الألوان من HTC

بواسطة أحمد علاء 4/4/2013 3:38:00 AM


ظهرت إحدي الصور المسربة عن Facebook phone المتوقع إطلاقه غدا بحدث HTC First في وقت مبكر اليوم حيث جاء هذا التسريب من شبكة Sina Weibo microblogging الصينية فيما يتعلق بثلاث أشكال من نفس جهاز HTC عبر الخبر المنشور علي تويتر @evleaks، ولكن بالعديد من الألوان لتوضيح مظهر هذا الهاتف الملفت للأنظار لجميع الأشخاص الذي لم يقتنعوا بخبرات Facebook في مجال الهواتف المحمولة الذكية لحثهم على طلب هذا الهاتف الذي أقره زوكربيرج بنفسه.

وكنظرة سريعة على هذا الهاتف فإنه يحتوي على شاشة مساحتها 4,3 بوصة بدقة تفاصيل 720p مع معالج dual-core Qualcomm Snapdragon ومزود بكاميرا خلفية بقوة 5 ميجا بيكسل ويعمل على نظام تشغيل Android 4.1.

المصدر