In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف شاومي Mi 7 سيأتي بشاشة OLED من تصنيع سامسونج

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/22/2017 3:45:00 PM
هاتف شاومي Mi 7 سيأتي بشاشة OLED من تصنيع سامسونج

شاومي قد تقدم لنا هاتفها الرائد Mi 7 في شهر أبريل القادم كما فعلت هذا العام مع هاتف Mi 6 واليوم ظهر تقرير يكشف عن بعض مواصفات الهاتف وكذلك السعر المتوقع أن يتوفر به في الصين.

 

وفقاً للتقرير الذي ظهر اليوم هاتف Mi 7 سيأتي بشاشة AMOLED من تصنيع سامسونج بنسبة عرض إلى ارتفاع 18:9 ومعالج Snapdragon 845 ورامات بحجم 6 جيجا بايت.

 

سيأتي الهاتف وفقاً للتقرير بكاميرتين في الجهة الخلفية بدقة 16 ميجا بيكسل وقارئ للبصمة في الجهة الخلفية ودعم تقنية الشحن السريع ومستشعر ثلاثي الأبعاد لتقنية التعرف على الوجوه ومتوقع أن يكون سعره 2,699 يوان أي تقريباً 405 دولار.



شاومي Mi 6 Mi 7