In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

عدد من مستخدمي هواتف Galaxy S8 و S8+ يعانوا من توقف الشحن السريع

بواسطة محمود عبد الحفيظ 11/30/2017 4:43:00 PM
عدد من مستخدمي هواتف Galaxy S8 و S8+ يعانوا من توقف الشحن السريع

عدد كبير من مستخدمي هاتفي سامسونج Galaxy S8 و Galaxy S8+ بدأوا في إستقبال التحديث الأمني لشهر أكتوبر منتصف شهر نوفمبر ومع وصول التحديث لعدد أكبر من المستخدمين أشتكى بعضهم من مشكلة بعد وصوله.

 

عدد من مستخدمي هاتفي Galaxy S8 و Galaxy S8+ أشتكوا من توقف تقنية الشحن السريع عن العمل بعد وصول التحديث الأمني لشهر أكتوبر وهناك من يقول أن الشحن السريع توقف أيضاً مع الشحن اللاسلكي.

 

سامسونج حتى الأن لم ترد على هذه المشكلة ولكن نأمل أن يتم حلها مع التحديث القادم لهاتفي Galaxy S8 و Galaxy S8+ ونأمل أيضاً أن يكون هناك رد سريع من الشركة على هذه المشكلة.



سامسونج galaxy s8 galaxy s8 plus