In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تحجب التطبيقات التي تعرض إعلانات على شاشة القفل

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/1/2017 6:27:00 PM
جوجل تحجب التطبيقات التي تعرض إعلانات على شاشة القفل

هناك تطبيقات تقوم في بعض الأحيان بعرض إعلانات على شاشة القفل الخاصة بهاتفك وهو أمر مزعج ومثال على هذه التطبيقات تطبيق تصفح الملفات ES File Explorer ولكن هذا الأمر سيتغير بعد وضع جوجل سياسة جديدة.

 

جوجل أخبرت المطورين أن التطبيقات يجب أن لا تعرض إعلانات على شاشة القفل وإلا سيتم حجبها من متجر التطبيقات وهناك إستثناء واحد فقط للتطبيقات التي هي في الأساس تقوم بتغيير شكل شاشة القفل.

 

لكن أي تطبيق آخر سواء تطبيق تصفح ملفات أو تطبيقات VPN أو أي تطبيق آخر غير خاص بتغيير شاشة القفل سيقوم بعرض إعلانات على شاشة القفل الخاصة بالهاتف سيتم حجبه مباشرةً من متجر تطبيقات أندرويد.



أندرويد جوجل Google