In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف Galaxy S9 قد يحمل نفس تصميم هاتف Galaxy S8

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/14/2017 3:38:00 PM
هاتف Galaxy S9 قد يحمل نفس تصميم هاتف Galaxy S8

الفترة السابقة ظهرت تسريبات عديدة عن هاتف سامسونج Galaxy S9 والمتوقع الإعلان عنه رسمياً في شهر مارس القادم واليوم ظهر تسريب جديد عن الهاتف يخص التصميم.

 

وفقاً للتسريب الذي ظهر اليوم سامسونج كانت تختبر نموذج من هاتف Galaxy S9 حافة الشاشة بالأسفل أنحف من حافة الشاشة بالأعلى وهو ما ذكرته تسريبات سابقة وذكر التسريب أن سامسونج وقفت العمل على هذا النموذج.

 

أضاف أن سامسونج قررت الإعتماد على نموذج من هاتف Galaxy S9 تصميم جهته الأمامية مشابه لتصميم الجهة الأمامية في هاتف Galaxy S8 أي أن الحواف بالأعلى والأسفل متساوية ولا يوجد فيهم واحدة أقل من الثانية.

 



سامسونج galaxy s8 galaxy s9