In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

قريباً فيسبوك سيخبرك إذا تم وضع صورة أنت متواجد فيها

بواسطة محمود عبد الحفيظ 12/20/2017 3:03:00 PM
قريباً فيسبوك سيخبرك إذا تم وضع صورة أنت متواجد فيها

فيسبوك ستضيف قريباً ميزة جديدة معتمدة على تقنية التعرف على الوجوه ومن خلال هذه الميزة ستقوم المنصة بتنبيهك عندما يقوم أحد الأشخاص بوضع صورة أنت تتواجد فيها وذلك إذا كان هذا الشخص قام بعمل tag لك أم لا.

 

عندما يتم تنبيهك بوجودك في أحدى الصور سيكون هناك عدة أفعال يُمكنك القيام بها وهي تجاهل الصورة أو عمل tag لنفسك بها أو تذكر أن هذا الشخص ليس أنت إذا كان الأمر تشابه بينك وبين الشخص المتواجد في الصورة أو تقوم بعمل تقرير عليها لحذفها.

 

أيضاً بفضل تقنية التعرف على الوجوه فيسبوك سينبهك عندما يقوم أي شخص بوضع صورتك صورة بروفايل شخصي له وستتوفر هذه المميزات قريباً لكل مستخدمي فيسبوك.

 

 



فيسبوك facebook